Blok

Hej !

Hörde på radion om Blocker (en blok flera Blocker? ) Det är när man gör en bok av sin blogg...
Och hälften av bloken utgörs av kommentarerna.... hmm tunn blok :)
Jag får ju en del kommentarer iaf men det är alltid trevligt med nya :)   :)

I helgen har jag jobbat på gekås...  Överaskande mycket folk faktiskt...
Danmark har ju börjat köra dit bussar.. De kommer alla dagar i veckan.
Men på lördagar kommer dom inte innan kl 13.00 och åker hem 17.00
Vi stänger kl 16 så dom har ju ingen bråska ut till bussen.... Men men alltid trevligt med lön och trevliga kunder :)

Nu ska jag sätta fart med min marknadsföringskurs...

hej svejs

Kommentarer
Postat av: Nina

Dumma danskar som kommer o tar plats. Jag kommer väl få damp nästa gång jag ska till gekås... Tänkte ju åka upp nån dag denna veckan o glo lite. Kram

2009-03-30 @ 08:32:03
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: Martina

Ooo jag vill göra min blogg till en blok, coolt! det med kommentarerna är nog för dem med Liiiite fler läsare än vad vi har -jag var inne på en blogg häromdagen med ca 500komments per inlägg!

2009-03-30 @ 09:35:17
URL: http://livetpasolang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback