Onsdag

Igår fick jag grundmålat färdigt alla fönstren i vardagsrummet... Bara ett fönster och e altandörr kvar... fast jag tycker inte att de räknas till vardagsrummet så därför é jag färdig där :)
Då e det bara till att våga ge sig på att måla med vanliga färgen... Hoppas det ska gå bra..
È lite kluven på om jag ska sätta tillbaka fönsterbrädorna eller ej.. Tror faktiskt inte att jag vill ha dom...


Förresten ingen som vill ha ett gammalt vitrinskåp? vitt?

Jo håret blev väl bra.. ingen som har sagt att det ser konstigt ut... hihihi

Längtar efter skattepengarna... ska köpa resten av plattorna till gången som behövs och ett staket.. sen é dom nog slut...
En runda till hajen blir det nog först av allt...

Nu é det dags för kaffe och en rök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback