En BRA dag.

Japps idag har jag haft en bra dag...
som iofs började med att Patrik hade glömt av mig... ( gjorde inget för han brukar alltid komma ihåg och jag brukar alltid få blommor innan jag har hunnit vakna nästan)

Åkte och lämnade Emma på dagis vid nio och styrde kosan mot gekås (jaaa roligt att fira födelsedag där...)
Men det var trevligt och lugnt och skönt att gå där utan att stressa eller att tänka på ngn annan...
Å det fanns så mycket fina kläder där idag..
Köpte: 1 par CapriJeans
             1 T-shirt med krage
             1 T-shirt med luva
             2 Kjolar
             1 Tunika
             1 BH
             1 Klänning

å en pool, ett par tights, hårspännen och en bikini till Emma...
shampoo oc balsam och ett cykel ställ till bilen.

På vägen hem hämtade jag upp Angelica i stan och vi åt födelsedags lunch på McDonalds.... *lyx* eller nee
Sen stannade vi hos Ulla på vägen hem där vi fick lite kaffe och jag tog med min cykel på nya stället och sen bar det av att hämta Emma..

När vi kommit hem och blåst upp poolen (och hittat tre rosor i en vas på vardagsrumsbordet från Patrik ! ! ! )  kom Kristina och sedan Martina och vi drack lite kaffe och åt almondy daimtårta...

sen lagade jag och Emma mat som vi satt ute och åt..
Sen kom Ulla och Michaela  å jag och Michaela tog en tur till sjön medans Emma och Ulla stannade kvar här hemma...
Uppe vid sjön träffade vi Rikard Angelica och Christian...
Vi fick med oss Rikard hem för att bjuda på tårta och kaffe...
När vi kom hem så var Ulla och Emma kvar här plus två gäster till Ulla och Roland...
När jag hade hälsat på dom så kom Bengt och Gunilla också..
Så det blev en jättetrevlig kvällsfika med många gäster och ett par presenter..
En blomma och pengar av Bengt och *Gunilla
Pengar av Ulla och Bosse
En tekanna tre koppar och tre fat av Ulla och Roland

Tack så mycket alla !

När alla hade åkt så gick jag och Emma in för att varva ner i soffan innan hon skulle sova men hon somnade efter fem minuter i mitt knä...

sen har det inte hänt mer idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback