Äntligen

har jag kmmit på hur Emma har zoomat ut åt mig på datorn... vi har gjort det tillsammans.. såhär gör man : håll nere ctrl och scrolla på musen... coolt.. men jag har fortfarande inte kommit på hur man låser tangentbordet... ngn som vet?





Har varit på karlsson och fyndat kläder idag. 75% rea... köpte 3långärmade tunna tröjor, en klänning med långärmad tröja till och ett par jeans till Emma och en tjock långärmad tröja till mig .. 160 kr för allt :) we like

har hämtat två kokplattor hos svärmor och svärfar också.. (Tack så mycket :) )kan vara bra och kunna laga lite mat...




hmm vilken vill man använda?

Kommentarer
Postat av: Mattias

Surt att hällen lagt av, är det tillverkningsfel tror ni lr vad? Det är la inte händige herrn som kopplat fel hoppas jag.

2009-01-12 @ 23:11:22
Postat av: Nina

Haha, det där med zoomningen hade jag ingen aning om ;) Känns lite piss att den fina spisen inte går att använda va? Verkar vara ett fint kök ni har. :)

2009-01-13 @ 09:26:25
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback