tappad förlovningsring och hål i jackan...

japps jag é duktig jag... var ute och rökte innan och så råkade jag bränna mig på pekfingret på vänsterhanden och då började jag vifta med hande för det gjorde ont.. då flög min förlovningsring av fingret och studsade tre gånger på terassen och sen trillade den emellan två brädor... sen kände jag att det började lukta bränt och det blev varmt på min högerarm... då hade glöden trillat ner i ärmen på jackan... så det blev ett hål igenom ärmen....
kanske dags att sluta röka... ? ? Nee

Annars har vi spenderat dagen hos Emmas farmor och farfar som kom hem ifrån spanien igår. De har varit där och firat "farmors" 60 år dag..
Jag och Emma åkte hem när Emma skulle sova middag för vi hade glömt vagnen hemma... Efter hon hade vaknat åkte vi tillbaka dit och åt middag...
Sen badade Emma och Ulla i deras badkar....
Emma som har hatat att bada verkar ha blivit en riktig badare...
igår badade hon ju med Agnes...



Emma somnade förresten igår på väg hem från Martina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback