sova ? !?

tränade box igår igen.. roligt :)
Angela var här igår också och skulle följa med när Emma skulle vaccineras men det blev ingen vaccination för hon har fått hosta... så vi kanske tar det om två veckor...
Trodde att Emma skulle sova när jag kom hem kl 8 igår men hennes kära morfar hade tydligen ringt Patriks mobil när hon preecis hade somnat och den tankspridda pappan hade mobilen i fickan och svarade i telefonen och då vaknade naturligvis lilla loppan...
Jag brukar lägga telefonerna i soffan under en filt när jag lägger henne så att hon inte ska störas om det ringer...é juh lite känsligt när dom precis ska somna....
Så jag kom hem och slängde i mig lite mat med Emma i knät och sedan gick jag för att lägga henne och då ringde telefonen två gånger och patrik svarade och gick runt i vardagsrummet och pratade.... kl 9 somnade Emma äntligen... då var jag så trött också så jag orkade inte duscha så det fick jag göra morse istället...
nu ska jag fortsätta att plugga lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback