sova

ska jag snart göra... Emma ligger på Patrik i soffan och sover nu..
Har varit på stan idag med Mikaela... lr på stan vet jag ju inte riktigt.. gallerian 10min systemet 5min och sen fem minuter på fyndmagasinet och en hel EVIGHET på hajen... känndes så iaf när Emma ville ha allting som såg gott ut och hon blev sur när hon såg att Mikaela lade ngt i sin vagn som hon ville haft...
Sen var det inte det lättaste att hålla lilla stumpan vaken i bilen på väg hem heller.. men hon fick lite mer energi när hon fick låna Mikaelas telefon.. och när vi hade lämnat av Mikaela så fick hon ett helt kexpaket att roa sig med på resten av vägen...
Imorgon ska det pluggas och sedan göras smörgåstårta,,, åsså får jag inte glömma Bvc igen heller.. Emma ska få en spruta....


Kommentarer
Postat av: Elli

Jo, Emma e en liten gottegris.

Så kan förstå att hon ville ha allt som såg gott ut :)

2009-02-26 @ 08:02:41
URL: http://komplicerat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback