Frukost

Beställde påslakan från Ellos härom dagen... och igår fick jag tekopparna man skulle få för att man beställde... Visste inte om jag någonsin skulle använda dom men imorse tänkte jag att det var bäst att använda den ena så att den åtminstonde blev använd 1 gång...

Så det blev te och ostmackor till frukost... (lånade Emmas sked)


Det är gott med te men jag brukar inte dricka det för det behövs mycket socker och lite mjölk för att det ska bli gott tycker jag...



idag ska det pluggas och i eftermiddag ska jag till Mikaela och göra en smörgåstårta som vi ska äta imorgon innan vi går ut på krogen...


Kommentarer
Postat av: Elli

Smörgåstårta är mumma :D

2009-02-26 @ 10:40:09
URL: http://komplicerat.blogg.se/
Postat av: Mattias S

Vafalls, smörgåstårta!!!

å krogen upp på det!



Det va värst ;)

2009-02-26 @ 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback