TUL 1

Idag har vi varit på tillväxtultraljud 1. Nästa är om en månad...
Allt såg bra ut och de var lika stora som enlingar brukar vara i denna veckan.
Såg ut att vara två tjejer men han ville inte svära på det då de låg på sidan och det var lite svårt att se..
Jag lämnade urinprov å blodtrycket togs också. Jätte bra där med :) ( ingen havandeskapsförgiftning på g än iaf :D )
Under tiden jag låg på rygg på den hårda britsen å gjorde ulraljudet blev jag yr, illamående och började kallsvettas å var på väg att svimma... Inte så bra att ligga på rygg... blodflödet täpps till lite granna.. har känt det lite så hemma med när jag legat på rygg men då byter jag ju ställning med en gång, har aldrig låtit det gå så långt,... det var läskigt faktiskt.. Men så fort jag satte mig upp  å andades å blodet kunde rinna runt som det ville så blev det bättre..

Tvilling 1 låg med rumpan ner å tvilling två låg på tvären längs revbenen... Men de flyttar ju runt sig hela tiden så föhoppningsvis ska de inte ligga så till förlossningen (då blir det kejsarsnitt..)

NU ska jag lägga mig i soffan och vila lite. Å titta på shaun verkar det som... 


Kommentarer
Postat av: Nina

Så skönt att allt verkar bra så här långt! Hoppas det fortsätter så och att en av dem lägger sig som den ska så du slipper snittas! :)

2009-12-28 @ 15:21:38
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/
Postat av: caroline

ja det hoppas jag med :)

Men de har gott om plats ännu så det hänger bara på deras vilja.... får hoppas att de vill vara snälla mot sin mamma :)

2009-12-29 @ 08:38:31
URL: http://bjorkhagen.blogg.se/
Postat av: Victoria

2009-12-29 @ 09:48:45
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback