God Morgon ! !

Grävde mycket i mitt land igår. Eftersom jag hade en tubtopp på mig så har jag fått lite färg på ryggen..
På morgonen innan Mimmi kom hit så fick jag gräva i typ 20 ! minuter i fred... Emma brukar komma och tycka att jag inte får gräva efter kanske 5-10minuter..
Efter 20 minuter iaf kom Mimmi och lämnade av sin lilla My som kom till mig i landet och satt och tittade på en stund tillsammans med Emma ... När My så småningom sa "det bästa jag vet är att rensa ogräs" så sa jag att hon gärna fick hjälpa till.. "Åhh får jag verkligen det?"
Klart hon fick ! Vem säger nej til hjälp med det tråkiga lixom...
Emma var så go hela dagen och varvade med att gräva i jorden och att springa in och titta på Pappa som spelade dator.
Jag har grävt bort allt gräs iaf och satt ner brädor som kant runt nästan hela landet... Vi hittade myyycket stenar, plåtbitar, plastsaker och brädbitar nere i jorden.. Var på väg att ge upp ett tag för all bråte som låg där och var jobbiga att få upp men skam den som ger sig... Nu har jag bara en sida kvar...

Här tar Emma sats för att hoooppa ner från brädan





När Mimmi och Liam kom tillbaka från stan så ville Mimmi också hjälpa till lite...






När klockan blev mycket och vi blev hungriga så slutade vi i landetoch gick in och gjorde grillspett, potatisgratäng och örtsås.. Sen grillade JAG spetten och sen satt vi ute på altanen och åt !
Sen blev det lite snacks och tv-spel
och nu ligger Mimmi, My, Liam och Emma och sover och jag och Patrik sitter vid varsin dator..

Kommentarer
Postat av: elaa

haha! det ser ju ut som om mimmi inte har någon överdel... ^^ haha

2009-04-23 @ 15:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback