God Morgon

Ligger i sänen och bloggar för tillfället... Emma hade feber igår så hon ska inte till dagis idag.. än så länge ligger hon och sover.. vet ej om hon fortfarande har feber...
Hoppas nästan lite att hon har fått vattenkoppor.. (schyst å hoppas?)  vi får väl se om det dyker upp några prickar.. Fast iofs så har hon lite hosta också så det kanske bara é förkyldning...
å jag funderar och funderar på om jag sluta plugga och försöka hitta mig ett jobb... Dåligt med cash för tillfället...
Igår fick jag hit mina nya markiser... uppmonterade också... ska ta bilder i eftermddag och lägga upp här...

Fick sått lite fröer igår också.. gjorde en fåra och strösslade i lite frön... orka mäta och lägga de yttepyttesmå fröna med 3-5 centimers avsånd... får väl gallra lite när det kommer upp...

Kommentarer
Postat av: Elli

Fränt utseende på din blogg.. Hur har du gjort? ;D

2009-04-30 @ 10:11:23
URL: http://komplicerat.blogg.se/
Postat av: Carro

Nice design!!!

2009-04-30 @ 17:29:18
URL: http://niiiilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback