Glass, nya skor och ny kjol

Idag kom Mimmi hit med två av sina barn... vi drack lite kaffe här och sen kom det en snubbe från tvååkersmarkisen hit.. han mätte lite och kom fram till att två markiser till oss går på 8.200 kr    så då beställde jag det i ett grå-svart randigt tyg..
Blir super snyggt ! bilder kommer om fyra veckor när dom har satt upp dem...
Sen åkte jag och My till dagis och hämtade Emma. Å åkte till kiosken och mötte upp Mimmi och Liam. Där skulle vi äta lite mat.. Jag och Emma fick våran mat med en gång nästan och Mimmi, My och Liam fick vänta i 25 !!! minuter på sin mat... när den väl kom var deras kebabkött kallt och pommesen var kalla och sega...
Under all kritik ! ! !    När Mimmi sedan bad om ny mat som inte var kall så tog det bara 5 minuter att göra ny.. Vad använde hon de andra 20 minuterna till?
Jo att servera några andra kunder.. okej att allt inte går lika snabbt att tillaga med så fort maten é färdig kan man väl komma ut med den istället för att den ska stå och vänta i 20 ! minuter....
Sen tänkte vi att vi köper lite glass efter maten ( den kanske hon kunde bjuda på som kompensation? eller iaf dragit av lite på priset...) Men icke sa nicke...
Inte nog med det... vi gick ut i solen för att avnjuta glassen och kaffet.... Då hittar jag en KANYL ! ! på marken... inte kioskens fel men va Fan ... måste man slänga sånt på marken där det brukar röra sig massa folk?
Tur att jag hittade den och inte ngn av barnen..
.

Liam                    Emma                                 My                             Mimmi



När vi åkte hem tömde jag brevlådan som var full med post !
Både Emmas skor som jag betalade igår och Emmas kjol som jag betalade i förrgår...



Skorna som bara é sååå söta går förhoppningsvis lite lättare att ta på när hon inte har så svettiga fötter :)

Kommentarer
Postat av: michaela

oooo såå fint! =) hoppas allt är bra med er!! =)

2009-04-02 @ 23:31:55
URL: http://elavelamichaela.blogg.se/
Postat av: weronika

har inte kiosken bytt ägare ?? har en inte såå fin skylt där nu iaf..!! O är väl deras uppgift att städa upp utamnför så man slipper hitta kanyler o sånt när man ska äta..!=( .. DÅÅÅLIGT... hoppas glassen smakade iaf..=)

2009-04-03 @ 00:08:39
URL: http://weronikaz.blogg.se/
Postat av: Nina

Så söt Emma är! Jag tror jag klarar mig med denna byrån, men tack ändå! Hoppas du får sålt dem på blocket! Kram

2009-04-03 @ 13:19:59
URL: http://ninafinaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback